Alla inlägg under april 2015

Av J L - 6 april 2015 10:51

Man har ju sett på tv när löpare har en så kallad hare som draghjälp när dom ska försöka slå rekord, i lördags hade jag en riktig hare framför mig i elljusspåret   

Han sprang 15-20 meter framför mig i 200 meter ungefär men sen gjorde han ett ryck i en uppförsbacke och då var jag tvungen att släppa. Löprundan som blev på 5,5km var rätt så seg, kände mig stum i benen nästan hela tiden.


Många har ju musik i öronen när dom springer, men inte jag. Min mobil är inte av bästa kvalité och eftersom jag har den på bindningstid så måste jag stå ut med den en månad till sen kan jag byta till en ny och då kommer jag lägga upp lite sköna låtar här i bloggen som jag har när jag springer.

Vad gäller GPS:en i mobilen så har den gått ur tiden för länge sen så jag har ingen app för löpningen heller, typ runkeeper, men det ska också laddas ner när jag väl skaffar ny mobil.


Nu till helgen ska jag åka till London för att titta på mitt kära Tottenham på White Hart Lane!

Det blir 5:e gången jag ser dom på plats, ska bli helt underbart men samtidigt väldigt nervöst vilket det alltid är när dom spelar.


COYS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards